Sunday, 28 August 2011

Tetiba nak layan nasyid pula ..

Ha, tetiba nak layan lagu nasyid plak , org lain semua dengar lagu raya , tp aku pula dengar lagu nasyid , hehehe ..  sekali sekala tukar mood apa salah nya , betol tak ?
Apa pon selamat mendengar dan selamat beramal ...
:D

                                                                    P/S :::. Renung2 kan dan selamat beramal....


Friday, 26 August 2011

Raya !!

Wahhhhhh , sudaaaa sekian lama tak menaip enrty ni ..Almaklum laaa busy ..   pejam celik , pejam celik da nk raya rupanya .... yeahhhhhh raya dtg lg.. lg bpe hr je lg nk raya ,,,,, mesti korg2 semua sibuk b'shoppng kn ? al maklum laa raya nk dekat ... wahhhh shopping sakan laaa korg ye ... 
Ada sape2 da dpt kad raya ? wahhhh mseti bestt kn ,, t'igt masa zaman sekolah2 dulu , kad raya b'tukar2 tgn .. sekarang kad raya makin 'lupakan betul ke ? sekarang dunia daa maju macam2 teknologi sekarang makin canggih  , pelbagai cara yang bole d'guna kan untuk menghantar kad ucapan .. 


P/S ::... sebenarnya nak kad raya... hehe :p