Wednesday 5 October 2011

Perlu ke tahu ?

Hurm. Susah nak luahkan bagaimana rasanya hati ini bila disakiti dan dilukai , hanya ALLAH saja tahu bagaimana sakit nya hati ini. Ramai orang Tanya aku. “ko tak nangis pun ? then aku menjawab takkan aku nak menangis depan orang ramai nak menunjukkan kesedihan yang aku alami. “ memang depan orang ramai aku berpura2 gembira sebab aku tak kan tunjuk kesedihan aku. Aku nak diaorang happy bersama aku , aku tak nak diaorang risau pasal aku. Memang orang kata kumbang bukan seekor , mybe kita boleh dapat orang yang lebih baik dari dia. Inilah dikatakan fitrah kehidupan setiap manusia. Tak semestinya kita akan sentiasa disayangi , adakalanya kita juga dibenci. Hurm.. susah nak luahkan dengan kata2. Orang lain tak kan faham apa yang aku alami sekarang ni. Tersangat sakit ! aku happy jika dia happy disana. Saya akan sentiasa mendoakan kebahagiaan awak ! jangan pernah melupakan kenangan kita. :)



P/S ..::: people change , the circumstance also change.. but the memories , all the moment we faced together , will never changes it will always remains the same , FOREVER ! :::..

No comments:

Post a Comment

Ce Komen. ^__^