Sunday 18 December 2011

Mereka tinggalkan saya !

Assalamualaikum , tetiba malam ni terasa rajin nak menip entry setelah sekian lama tidak menaip , bukan apa cuma tatau nak cerita apa. so tetiba malam ni pula ada cerita yg hendak dikongsi bersama . Nak tau kenapa tajuk saya malam ni , MEREKA TINGGALKAN SAYA ? because mereka sume telah menyambung pengajian mereka dan telah meninggalkan saya keseorgn , hmm. BELAJAR RAJIN2 YE KAWAN2 , if ada rezeki aku sama tempat ngn korg kita jumpa lagi oke. heeee . sedih sebenarnya , saya telah ditinggalkan , tapi takpe perjuangan mereka harus diteruskan untuk masa depan , dan tak lupa juga mengingatkan pada diri saya juga , saya kena tggu result sama ada saya dpt mnymbung pngajian pada 20/12/2011 , cuak babe. (minta2 laa dpt tmpt sama ngn dorg). AMIN... 






::: P/S ; SEMOGA CITA2 YG DIIGINI TERCAPAI SUATU HARI NANTI , AMIN... :::

No comments:

Post a Comment

Ce Komen. ^__^