Wednesday 27 March 2013

Bak kata orang rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.. ^_^

Assalamualaikum,,,,,,

Ahlan Wa sahlan everybody? 
Ana Bi khoir,,,
Ehh harini bukan kelas bahasa arab. hehehe. ok lah berbalik pada tajuk aku harini ialah, "rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari" itulah peribahasa kita.. Ok seperti biasa aku pegi pukul 8pg balik pukul 5ptg ofis hours lah katakan.. Tapi bila dah sampai ofis, ikut juga mood aku ni, time rajin orang ajak pegi breakfast pun taknak, (cehh padahal no bajet) kikikiki.. So harini aku sangatlah malas nak buat keje pepagi ni, so aku pun ajak lah member aku p ngeteh ehh breakfast lahh. Dalam perjalanan nak ke Coffee Break, dari jauh aku macam tau je kereta siapa tapi tak nampak no flat almaklumlah penglihatan sekarang agak terbatas, bila dah dekat baru lah aku nampak no flat kereta tu oppppssss secara tak sengaja boleh ternampak pegawai-pegawai tu makan kat situ, so dah alang-alang sampai takkan nak patah balik kot, so teruskan je lahh then kami duduklah disuatu sudut. So kami pun order lah makan, bila dah kenyang je malaslah nak gerak dulu, on wifi.. then tetiba ada pelayan datang ke meja kami dan dia cakap, "kak, en tu dah bayarkan makanan akak" so aku balas balik.. " ouhh ye ke?" ok ^_^.. so dengan senang hati harini duit aku save, yahoooooo!! ada orang belanja, langkah kanan kami, tak sia-sia terserempak dengan pegawai-pegawai ni.. hehehe.. By the way TQ so much En Yus kerana belanja kami untuk harini.. hehehe.. 
Next time belanja lagi.. kikikikiki :P


Erkkk ok lah dah malam sangat ni, baju tak gosok lagi ni. Sok mau p keje mehhh.. Haiii cepatlah hari sabtu,,,,,,,,,,,  *_*



No comments:

Post a Comment

Ce Komen. ^__^